Dubbelusch

Duggan var svår, svarade på alla uppgifterna men sen om det funkar det är en annan sak. Men nu är jag ledig resten av dan iaf, eller ja, kl 17 ska vi börja pynta inför sittningen och kravallen som är ikväll. Men det blir skoj! Innan dess har jag tänkt försöka räkna lite. Om jag räknar lektionen vi har imorrn idag så får jag sluta redan kl 15. Förmodligen kommer jag inte att klara hälften av uppgifterna - brukar vara så, men då kanske jag får gå hem vid 16 iaf :P

Angående morgondagen.
Labb i 6 h+ lektion 2 h, måste jag säga mer?

Sen så måste jag ju plantera min gran också!

Kramkam

Kommentarer
Postat av: Elin

Heja heja!

2009-02-05 @ 12:58:28
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0