Dugga nr2

Har precis skrivit dugga nr 2 på programmeringen. Kändes lite lättare än den förra så det ska bli spännande att se hur det går! För övrigt har jag sjukt mkt att göra just nu, det är rapporter och inlämningar och lektionsuppgifter och duggor och dagar från 8 - 17. Jag som just vant mig vid att ha slappa veckor där jag tom hinner plugga i förväg utan att plugga efter middan. Skulle tro att det är slutspurten inför tenta-p. Nästa vecka är lika hemsk, veckan efter det relativt lugn och sen börjar tenta-p. Åh, uschiusch. Jag hatar att inte ens kunna ta helg utan att ha dåligt samvete för att man inte pluggar. I söndags satt jag och E hela dan och programmerade för att hinna färdigt labben som skulle redovisas i måndags. Nu har vi fått komplettering på den samtidigt som vi har en ny labb med 12 uppgifter som ska in på torsdag nästa vecka. Jag vill ha lite ledigt!

Just ja, blev föressten utmanad (se kommentar förra inlägget).

Den här bilden blev det:



Det är en bild från i höstas då O fyllde år. När han vaknade fick han, förutom skönsång, ett garnnystan i handen som han sedan skulle följa runt i lägenheten för att hitta sina presenter. Så har vi alltid hemma hos mig när nån fyller år och jag tycker att det är superspännande! Men det var inte särskilt uppskattat :S O ville hellre ha paketen direkt på sängen som dom alltid gör hemma hos han när nån fyller år. Det är klart, han uppskattade ju att jag hade ansträngt mig, men han tyckte det var jobbigt att behöva jobba för att få paketen. Jaja, jag försökte iaf och nästa år blir det inget garnnystan :P

Nu ska jag posta ett paket till mamma (hon fyller år nästa vecka) och sen så ska jag till skolan och träffa E för att försöka komma nånstans med programmeringslabben.

Hade så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0