Lördag

Idag blir det pyntning inför sittning igen, den här gången finsittning, och sedan jobb på eftersläppet. Vet inte om jag nämnt det men nu tors till lör har det varit/är det vsr här på uni. "Norra Europas största pulkatävling". Massor med lag både härifrån och från andra universitet har kommit för att festa och tävla i pulkaåkning. Själv ingår jag i dekorgruppen så jag har jobbat med att pynta inför sittningar och kravall. Och ikväll ska jag då jobba på eftersläppet, jag ska stå i köket och laga mat hela natten. Eftersläppet är till 3 och sen så ska vi städa så i bästa fall är jag väl hemma vid 5 :S

Imorgon ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: pauline

Hej hej fran Malaysia =)



Vad roligt att tavla i pulkaakning =)Hehe Sag att laget med norrlanningar vann ;P (Har ni forresten sno sa det gar aka?)

2009-02-10 @ 15:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0