Söndag

O har varit i Sthlm hela helgen vilket innebär att jag numera äger lägenheten. Hela helgen har jag haft min dator inkopplad till hans högtalare och lyssnat på hög musik och varit allmänt risig. Jag har gått på toa med dörren öppen och inatt så sov jag i O:s pyjamas. Det har med andra ord varit rätt skönt att vara ensam en stund. Fast nu har jag börjat längta efter honom igen :S Det är trots allt mysigare när man är två.

Snabbsammanfattning av helgen: I fredags var jag, E, L, T, L:s kompis M och två av hans kompisar på Hg och ägde dansgolvet. Igår blev jag bjuden på mat och fika + melodifestival nere hos E och J. Supertrevligt!

Just nu snöar det som rackarn här nere i Köpinget. Ska snart börja byta om för jag ska på dubbelpass. Först pilates och sen gympa. Peppipepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0