Usch

Har dugga i programmering imorrn så nu sitter jag här och nöter i våldet. Hur ska jag hinna göra 6 uppgifter på papper på 2 timmar när det tar mig 3 timmar bara att göra dom 4 första på datorn? Äh, man ska nog inte oroa sig så mkt, när man väl sitter där så brukar man koncentrera sig betydligt mer och då brukar det som regel gå lite fortare :)

Igår och idag har det förresten varit arbetsmarknadsdagar här på campus. I princip hela den tekniska delen av universitetet är som en stor mässa med massor av företag. Perfekt om man vill fixa exjobb eller så. Nu ligger ju mitt exjobb en sisådär 4 år bort så jag har mest inriktat mig på att plocka så mkt pennor och godis som möjligt. O kom hem igår - helnöjd. Han hade lyckats plocka på sig så mkt godis att han fyllde en 3liters degbunke och så mkt pennor och andra reklamgrejor att han fyllde en enliters. Riktigt så bra på att samla har inte jag varit. Jag tycker det är lite hemskt att bara roffa utan att prata så det blir lätt att jag står där och lyssnar bara för att få ta. Men då vågar jag inte ta en hel näve utan jag tar några godisar åt gången. Är det svensken i mig kanske?

Idag fick jag en gran förresten. Av södra tror jag att dom heter. Tanken är iaf att man ska plantera den och bidra till en bättre miljö. Kul grej iaf!

Usch, nu måste jag återgå till pluggandet :S Ikväll ska vi och träna igen. Det blir skoj :)

Häjdamedde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0