Cykelverkstad

När jag skulle hämta cykeln ur cykelrummet igår upptäckte jag att jag hade världens plattaste däck. Det är sant! Världens plattaste däck. Det var bara att börja promenera för att inte komma försent till labben.

Idag har jag fixat ny slang och nytt däck (gummit var helt sprucket på det gamla :S) och sen hjälpte O mig att byta. Så nu har jag sprillans nytt bakdäck :D



Nyss hände förresten något som aldrig hänt förut. O gick och hämtade tändstickor och tände tre ljus! Det kan kanske verka ganska simpelt men för mig är det en jättesstor grej. Så fort jag försöker skapa mysstämning och tänder ljus så brukar han klaga på att han svettas. Vem vet, jag kanske har omvänt honom :P

Men men - nu blir det mys i soffan.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah va roligt med ljusen :P Jag fick höra av en kompis som gick framnäs förra året att hon tyckte David verkade så huslig och hon var mkt imponerad. När hon var på besök fick david gå runt och servera kaffe och sådär, vilket jag gissar var mest för att jag satt så konstigt till... även om jag inte har för avsikt att "omvända" honom på nåt sätt så är det ändå kul att höra, hehe.

2009-02-01 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0