Halvledig dag

Idag är en sån dag då jag inte börjar förräns efter lunch vilket med andra ord är superhärligt! Just nu sitter jag framför datorn och städar i min mailbox, eller ja, jag gjorde väl det tills jag började skriva här :P

Menmen, nu är det inte länge kvar tills det bär av norrut igen! Åh fy vad jag längtar. Ska bli så fantastiskt härligt. Åka lite skidor, åka lite slalom mmm.... Men framför allt, träffa familj och vänner!

Har förresten inte berättat om helgen än. Lördagen inleddes med sovmorgon och följes av plugg. Sen blev det tackfest på kvällen. Var nte där så länge för vi skulle bort tidigt på söndan. När vi skulle sova sen så hade dom fest (!) på våningen ovanför. Jag blir fortfarande förvånad när jag tänker på det. Sen vi flyttade in har vi knappt hört ett ljud där uppifrån. Eller ja, ibland hör vi när dom tappar saker och ibland hör vi aningens högre musik. Men aldrig efter 10 på kvällen. Men i lördags då vi verkligen ville sova för vi skulle upp tidigt så var det helt plötsligt fullt ös. Dom stampade i takt med musiken och verkade ha väldigt trevligt. Märkligt. På söndan tog vi tåget till Örebro där vi spenderade hela dagen hos O:s moster och åt god mat, träffade kusin m.m. Var inte tillbaka i Köping förrän vid 12 på natten. En otroligt trevlig dag!

Nu ska jag försöka få nåt mer gjort. Sen blir det projektmöte, info om kursanm och föreläsning. Ev. ett stilettmöte före det också, vi får se.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0