Hata LaGrange

För er som inte visste så har vi tenta-p här nere i Köpinget just nu, därav avsaknaden av inlägg här på bloggen. Det finns helt enkelt inte så mkt att skriva om. Jag stiger upp, pluggar, äter lunch, fortsätter plugga, äter middag, pluggar lite till, ser på tv och går och lägger mig. Jag har inte min, tack och lov, enda tenta föränn på tisdag som är sista dagen på tenta-p så jag har faktiskt känt mig ganska lugn hela tiden. Känner att jag kan det mest grundläggande nu iaf så jag borde klara tentan.


Så här skoj har jag det på dagarna!

Steg upp extra tidigt idag för att försöka få något gjort. O skriver sin andra tenta nu hela förmiddan så jag tänkte försöka få lite studiero. Det var tills grannen ovanför bestämde sig för att börja peppa inför ikväll. Han/hon har spelat melodifestivalmusik på högsta volym sen kl halv 9 imorse. En lördag! Brukar inte folk sova på lördagmornar?? Just nu är det La voix med magdalena eller vad hon nu hette. Grannen har tydligen bestämt sig för att sjunga med också, helt perfekt. Måste säga att det har sin charm att bo såhär i studentlägenhet.

Nä, tillbaka till pluggandet. Ska se om jag kan lära mig den där Lagrange feltermen :S

Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha.. la vita di studento è bella... eller vad man ska säga. Jag själv laddade inför finalen genom att sova fram tills nu :D naajs. Håller tummarna för att det går bra för dig med plugget!

2009-03-14 @ 13:14:19
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0