Monsterförkylning

Det började i onsdags med lite ont i halsen sen var hela helgen förstörd :S Har legat helt däckad och verkligen inte orkat göra någonting överhuvudtaget. Hehe, föutom att smitta O förstås. Men som vanligt så klarar han sig med den lindrigare varianten medan jag blir sängliggande. Livet är allt bra orättvist ibland.

Jag som tänkt ägna den här helgen till att plugga ikapp det som jag hamnat efter efter förra veckan men det var bara att glömma. Med huvudet fullt av snor går det trögt att tänka. Har tittat lite på tv och läst lite. I lördags var jag tom så pigg att jag orkade gå ut en sväng och promenera i det vackra vårvädret. För nu känns det verkligen som att våren är på väg! I princip all snö är borta, solen har börjat värma och man hör fågelkvitter överallt. Har även fått beskrivet för mig att det luktar vårgegga. Min näsa är ju som bekant rätt tät.



Just ja! I helgen har A och Tysk flyttat in i huset bredvid vårat! Superskoj! Det är för lite teknologer här på tgatan :P

Nu - tidig middag så att O hinner äta innan han har kvällslabb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0