Tenta-p

Officiellt sätt har inte tenta-p börjat än, den börjar inte förän på onsdag. Men då jag skriver min första tenta redan på torsdag känns det så. Längtar till sommarlovet! Eller ja, ska jobba hela sommaren utom en vecka nu i början :S Lite jobbigt, hade helst varit ledig, men samtidigt så är det ett tillskott i den stackars studentplånboken. Det jag tjänar nu under sommaren är det som jag ska leva på resten av året, tar bara bidrag, inget lån. Så då blir det till att hålla hårt i slantarna! Politikerna skulle få pröva hur det är att leva på två månadslöner ett helt år. Då skulle dom inte vara så kaxiga längre!

I övrigt vet inte riktigt vad jag ska skriva, har hänt så otroligt mkt sen sist och dessutom känner jag mig helt död i hjärnan. Men idag har vi iaf varit och köpt nya rockar som jag har färgat gula. Sen så har vi varit på inflyttningsfest hos C & G. Mycket trevligt :) Började dra oss därifrån rätt tidigt dock tillsammans med många andra då det snart är tenta. Buhu.

Nu ska jag försöka ta mig i säng. Imorgon är en annan pluggdag.

Åh just ja! O är sötast ^^
A: Kidneybönor är faktiskt riktigt gott!
O: Ja, det är min favoritböna... förutom dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0